zondag 1 november 2015

Nieuw projectje!

Een tijdje geleden ontdekte ik dat je bij de Banier een workshop kan volgen om creatief te zijn met beton. Maar ik was blijkbaar niet de enige die dat gezien had, want alles was al volzet! Jammer! Ik ging dan maar zelf op zoek naar ideetjes op Pinterest en vond meteen allerlei leuke dingen om te maken. Vandaag ben ik er met het lief aan begonnen en het eerste resultaat is er al! Die hebben we namelijk gemaakt met 'turbo-beton'. De andere werkjes zullen pas voor morgen zijn. 




Ik ben gewoon eens in de kasten gaan neuzen en er was wel wat te vinden om te gebruiken. Hier heb ik kleine potjes van ijs gebruikt met daarin het cupje van een theelichtje. We moesten er wel wat steentjes in doen, want anders kwam het terug naar boven. Als het een beetje harder is, heb ik de bovenkant bewerkt met een tandenborstel. En toen was het spannend! Het was uitgehard en dan mocht het potje er af. Ik moest enkel het gaatje voor het theelichtje nog een beetje bijschuren en nu past er perfect een kaarsje in! 

Laat de gezellige avonden maar komen!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten