dinsdag 3 november 2015

Hulp gevraagd!

Ik zit weer met duizenden ideetjes in mijn hoofd! Een tijdje geleden vond ik eindelijk in de kringloopwinkel een oud Scrabble spel! Mijn eerste idee was om er magneetjes mee te maken. Maar ondertussen heb ik er al een ander ideetje voor. Ik dacht dat het wel leuk was om er postkaarten mee te maken. Snel nam ik 2 foto's en maakte er op Vistaprint een postkaart mee. De belichting van de foto's is niet goed, maar hé, het was maar een test. Hieronder 2 voorbeeldjes. 


(Wit randje moet nog weggewerkt worden...)

En een voorbeeldje van de achterkant.

Nu wil ik vragen aan jullie, wat jullie van de kaartjes vinden? De bedoeling is om voor verschillende gelegenheden een kaartje te maken met ook verschillende achtergronden. 

Ohja, hoe het verder afliep met de andere theelichtjes in beton? Daar moet ik nog steeds op wachten, ze zijn nog niet helemaal uitgehard! Lang leve turbo-beton dus! 

4 opmerkingen:

  1. Hey Charon, whow wat een tof idee. Ze zien er echt heel leuk uit jouw kaartjes. Kijk uit naar jouw volgende ontwerpjes.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dankje Sandra! Fototentje is aangekomen, dus het maken van de foto's kan beginnen! :-) Wordt snel vervolgd hopelijk! :-)

      Verwijderen